Orele de lucru: Luni-Vineri | 10:00 - 19:00/ Sambata | Zi Libera
SakuraShop
Coșul dvs.
Coșul este gol

Livrare

Livrarea produselor se face doar în Republica Moldova. 

Metode de livrare Curier Poșta Moldovei Livrarea se efectuează la adresele indicate în comandă. 

În cazul disponibilității produselor în stoc, SAKURASHOP va livra produsele către Client în termen de (2) două - (3) trei zile lucrătoare. 

SAKURASHOP poate prelungi termenul de livrare dacă mărfurile nu sunt in stoc sau dacă datele din comandă nu corespund până la 30 de zile. de la data confirmării comenzii.

Cu toate acestea, pot apărea întârzieri din motive cum ar fi apariția unor circumstanțe neprevăzute sau zona de livrare. Dacă, din motive obiective, Compania nu poate respecta data de livrare, Clientul va fi informat cu privire la această situație și îi va fi oferită opțiunea de a menține comanda cu o nouă dată de livrare sau de a anula comanda cu rambursarea integrală a sumei plătite. Se aduce la cunoștință că Compania nu luvrează în zilele de duminică. În sensul prezenților Termeni, se consideră că „livrarea” a avut loc sau se consideră că a fost „livrată” comanda atunci când Clientul sau o parte terță desemnată de Client intră în posesia fizică a produselor, lucru demonstrat de semnătura de primire a comenzii la adresa de livrare convenită. În cazul în care comanda de produse nu ajunge la Client în timpul de livrare estimat, acesta poate să contacteze Compania la numărul de telefon +373 78883000 sau adresa de e-mail: sales@sakurashop.md . 

În cazul livrării prin curier, dacă clientul nu este găsit la adresa specificată în intervalul de timp convenit, curierul va reveni din nou după contactarea clientului, în cazul în care a doua și a treia încercare de livrare nu au reușit, bunurile vor fi returnate către Sakura Tur SRL, iar clientul va trebui să plătească a doua și a treia livrare. După aceea, Clientul trebuie să contacteze Departamentul de service pentru a conveni asupra unei noi livrări. Re-comanda acceptată trebuie confirmată de către operatorul de asistență pentru clienți Sakura Tur SRL prin telefon sau e-mail. Dacă clientul dorește să schimbe adresa de livrare după plasarea comenzii, poate face acest lucru contactând asistența pentru clienți sales@sakurashop.md. 

În momentul livrării, Clientul trebuie să confirme primirea mărfii de către firma de curierat. 

În cazul în care coletele prezintă urme de deteriorare (pachet rupt, desfăcut etc.) Compania recomandă Clentului să refuze ridicarea coletului și să comunice acest lucru la adresa de e-mail sales@sakurashop.md. După deschiderea coletului, în cazul în care acesta conține produse deteriorate, sau acestea nu corespund cu produsele facturate se recomandă contactarea Companiei în 24 de ore de la primirea coletului la adresa de email sales@sakurashop.md cu o poză atașată cu produsele sau coletul. Sakura Tur SRL nu este responsabilă pentru defectele produselor survenite în urma manevrării sau transportului de către curier. 

În cazul în care termenele de livrare și/sau inițializare a comenzii nu pot fi respectate, Sakura Tur SRL va anunța Clientul cu privire la aceste aspecte și cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării, fără ca vreo parte sa poată să pretindă celeilalte daune-interese indiferent de situația care a generat întârzierea. Curierul va încerca livrarea la adresa de livrare menționată în pagina de finalizare a comenzii. 

În cazul în care nu se reușește livrarea, coletul se va returna la sediul Sakura Tur SRL și comanda va fi anulată, clientul urmând să suporte costurile unei noi livrări, indiferent de valoarea produselor comandate. 

TRANSFERUL      

RISCULUI ŞI AL DREPTULUI DE PROPRIETATE ASUPRA PRODUSELOR 

Toate riscurile legate de produse (inclusiv pierdere și deteriorare) vor reveni Clientului din momentul livrării, atunci când Clientul sau când o parte terță desemnată de către Client, alta decât curierul, intră în posesia fizică a produselor.

Dreptul de proprietate asupra produselor se va transfera Clientului numai după ce se efectuiază plata integrală a tuturor sumelor datorate pentru produse, inclusiv a costurilor de livrare, sau la livrare (așa cum este definită în Articolul 9 de mai sus), dacă aceasta are loc la o dată ulterioară. Dreptul legal de proprietate asupra produselor va reveni instantaneu Sakura Tur SRL dacă orice astfel de plată este rambursată Clientului. 

POLITICA PRIVIND RETURNAREA PRODUSELOR HG Nr. 1465 din 08-12-2003 cu privire la aprobarea Regulilor de înlocuire a produselor nealimentare şi a termenelor de garanţie anexa 2, prevede că Articole de parfumerie şi cosmetică nu pot fi returnate.  RETURNARE Toate marfurile pentru intoarcereaindicate in categorii de marfuri din Legea  1465 din 08-12-2003  trebuie trimise prin poștă în termen de paisprezece (14) zile de la data cumpărării. Toate articolele returnate trebuie să fie noi și neutilizate, cu toate etichetele și etichetele originale atașate.     

PROCES DE RETURNARE Pentru a returna un articol, trimiteți un e-mail la asistență la adresa sales@sakurashop.md pentru a primi un număr de autorizare a articolului de returnare (RMA). După primirea numărului RMA, așezați articolul în siguranță în ambalajul original și atașați dovada achiziției și trimiteți returul la următoarea adresă: Sakura Shop Moldova, Chișinău, st. Armeneasca 29 Chișinău, 2012 Vă rugăm să rețineți că sunteți responsabil pentru toate costurile de expediere a returului. Vă recomandăm cu atentie să utilizați o metodă de urmărire pentru returnarea prin poștă.    

RAMBURSAREA BANILOR După ce ați primit returnarea și starea articolului dvs. a fost verificată, vom procesa returnarea sau schimbul. Vă rugăm să acordați cel puțin șapte (7) zile de la primirea articolului pentru a procesa returnarea sau schimbul. Rambursările pot dura 1-2 cicluri de facturare pentru a apărea pe extrasul cardului dvs. de credit, în funcție de compania dvs. de card de credit. Vă vom notifica prin e-mail când returnarea dvs. a fost procesată.     

EXCEPȚII În cazul unor produse defecte sau deteriorate, vă rugăm să ne contactați la numărul de asistență de mai jos pentru a aranja o returnare sau un schimb.     

ÎNTREBĂRI Dacă aveți întrebări cu privire la politica noastră de returnare, vă rugăm să ne contactați la: +37378883000 sales@sakurashop.md Sakura Tur SRL 

GESTIONAREA RECLAMAŢIILOR. GARANȚIA În cazul unor reacții adverse/neplăcute ca efect al utilizării produselor, Clientul e rugat să anunțe Departamentul de Control al Calității al companiei Sakura Tur SRL, descriind în detaliu problema, pentru o evaluare cât mai corectă și relevantă din partea specialiștilor. Pentru aceasta este indicat să fie trimis un email la adresa sales@sakurashop.md. Garanția legală de conformitate Condițiile de garanție sunt în conformitate cu Legea XXX privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora și Legea privind protecția consumatorilor. În cazul lipsei conformității, este necesară prezentarea produsului neconform în ambalajul original, împreună cu accesoriile aferente precum și dovada achiziției acestuia. În cazul în care produsele ajung neînsoțite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fără a i se soluționa garanția.